Me ei oota, et kandidaadid tuleksid meieni, vaid teeme esimese sammu ise!
Sotsiaalmeedia kaudu on meil võimalus jõuda soovitud sihtgrupini ning suunata huvitujad edasi tööpakkumisele kandideerima.
Lisaks töökuulutusele tuleb tegeleda aktiivselt ka passiivsete kandidaatide otsimisega, mille jaoks olemegi loonud värbamisturunduse erilahendused.
Sotsiaalmeedia värbamisturunduse erilahendustega aitame me ettevõttel jõuda sotsiaalmeedia kaudu õige sihtgrupini ning tegeleda aktiivselt tööandja brändinguga.
Milliseid kanaleid me kasutame?
- Messenger
Miks reklaamida töökuulutust sotsiaalmeedias?
- reklaam tõstab kandidaatide arvu
- võidame soovitud kandidaatide tähelepanu
- passiivsed kandidaadid muutuvad aktiivseks
- tõestatud tulemused
Töökuulutuse võimendamine sotsiaalmeedis võimaldab:
- postituste disaini ja sisu loomist
- sihtgrupi väljatöötamist, et töökuulutus jõuaks potentsiaalse kandidaadini
- reklaamide seadistamist, et võimendada töökuulutuse levikut
- töökuulutuse jagamist Eesti populaarseimatel sotsiaalmeedia platvormidel
- sotisiaalmeedia liikluse suunamist CV.ee töökuulutuslehele
Reklaami sihtimine võimaldab sihtgruppi kitsendada erinevate parameetrite järgi:
- kandidaadi eelistused CV.ee portaalis
- kandidaadi käitumismustrid
- asukoht
- haridus
- vanus
- isiklikud huvid
- keelte oskus
HIND: vastavalt kokkuleppele