fbpx
CV-Online värbamisteenused logo

Värbamisturundus

Mis on värbamisturundus?

Värbamisturundus aitab sul teha esimese sammu ise!

Lisaks töökuulutusele tuleb tegeleda aktiivselt ka passiivsete kandidaatide otsimisega, mille jaoks olemegi loonud värbamisturunduse erilahendused.

Sotsiaalmeedia värbamisturunduse erilahendustega aitame ettevõttel jõuda sotsiaalmeedia kaudu õige sihtgrupini ka passiivsete kandidaatide seas, kes ise tööportaale ei külasta.

rohkem nähtavust

suurem arv kandidaate

täpsem sihtimise võimalus

tööandja bränding

Kellele sobib värbamisturundus?

Värbamisturundus sobib hästi suurema mahuga värbamisteks või lihtsalt raskemate positsioonide täitmiseks. Ühtlasi aitab see tõsta ettevõtte kui tööandja tuntust tööturul.

  • reklaam tõstab oluliselt sobivate kandidaatide arvu
  • võimalik saavutada nähtavuse ka passiivsete kandidaatide seas
  • kasvatab ettevõtte tuntust tööturul

Kanalid

Värbamisturundus annab võimaluse viia oma töökuulutus kõige populaarsematesse sotsiaalmeedia kanalitesse. Kõik reklaamid seadistatakse CV.ee sotsiaalmeedia kontode alt, mis annab reklaamidele usaldusväärsuse ning tagab ettevõttele mugava ning kiire teenuse.

  • Facebook
  • Instagram
  • Messenger
  • Google
  • LinkedIn

Reklaamide sihtimise loogika

CV.ee tööportaal on üks suurimaid tööportaale Eestis, mida külastab igakuiselt üle unikaalse 300 000 kandidaadi. Iga kandidaat jätab endast maha digitaalse jalajälje, mis võimaldab meil töökuulutus efektiivselt sobiva sihtgrupini viia. Kõiki töökuulutusi sihitakse sotsiaalmeedias vastavalt töökuulutuses välja toodud kriteeriumitele (näiteks töökoha asukoht, valdkond, keel jne).

Mõned näited sihtimise loogikast:

  • kasutaja on CV-s märkinud, et on huvitatud kategooria pakkumistest;
  • kasutaja omab varasemat kogemust teatud kategoorias;
  • kasutaja on vaadanud ja kandideerinud teatud kategooria pakkumistele;
  • kasutaja digitaalne jalajälg sarnaneb sobivate kandidaatide omale.

Reklaami sihtimine võimaldab sihtgruppi kitsendada erinevate parameetrite järgi:

  • kandidaadi eelistused CV.ee portaalis
  • kandidaadi käitumismustrid sotsiaalmeedias
  • asukoht
  • vanus
  • isiklikud huvid
  • keelte oskus

Küsi pakkumist läbi meie kontaktivormi või saada päring aadressile info@cv.ee.

Rohkem turunduse ja tööandja brändingu lahendusi leiad siit.

Klientide tagasiside

''Oleme Inslys viimasel ajal kogu aeg kasutanud sotsiaalmeedia reklaami töökuulutuse paketti. Lisaks sellele, et oleme saanud reklaamida enda vabu töökohti, on see loodetavasti suurendanud ka meie kui tööandja tuntust sotsiaalmeedias..''
- Insly OÜ
''Creditinfo äri põhineb meie klientidele usaldusväärsete andmete pakkumisel, et ettevõtted saaksid selle alusel otsuseid teha. Ja see äri on on paljuski automaatiseritud ja läbi e-kanalite digitaalne. LinkedIn on meie jaoks võimalus, et leida kolleege, kes orienteeruvad tänapäevastes pilve- ja digimaailmas, kes on aktiivsed kasutama moodsaid lahendusi, olgu siis selleks võimalus läbi sotsmeedia kiiresti leida endale vajalik ja huvitav info. Sotsmeedia pakett pakubi võimalust meil olla kohal seal, kus on Creditinfo potentsiaalsed uued töötajad.''
- AS CREDITINFO EESTI
Infotark-Büroomaailm-logo
''Töökuulutus jõudis tänu kampaaniale sihtgrupini paremini ja saime rohkem nähtavust. Kui alguses oli vaja ühte töötajat, siis värbamisprotsessi ajal selgus, et vajame kahte töötajat. Hea oli, et saime tänu kampaaniale palju kandidaate ja valik oli suurem ning nii leidsime mitu sobivat töötajat. Hea oli ka see, et kandidaadid ja nende sõbrad nägid kuulutust sotsiaalmeedias ja nad jagasid seda töökuulutust omavahel.''
- AS Infotark

Saada hinnapäring

CV-Online värbamisteenused - värbamisturundus

Alates käesolevast aastast annetab CV-Online Estonia OÜ (CV.ee) värbamisteenuse pealt Astangu Kutsehariduskeskuse olmeruumide kaasajastamisse. Kogu värbamisprojektidest saadud tulust läheb 1% Astangu Kutsehariduskeskuse toetamiseks.